1. Miksi verkkokaupassa ei ole maksutapana postiennakkoa?
Emme käytä postiennakkoa, koska siitä aiheutuu lisäkustannuksia ja haluamme myydä tuotteita ilman toimituskuluja.
2. Miksi verkkokaupassa ei näy tuotetta, jonka tiedän olevan Everlastin valikoimissa?
Nettikaupassa näkyy vain maahantuojan varastossa olevat tuotteet. Tuote voi myös olla niin uusi ettei se ole vielä saatavilla Euroopassa tai Suomessa.
3. Onko myymälöissä samat tuotteet kuin netissä?
Jälleenmyyjillä on periaatteessa sama valikoima kuin netissä, mutta varastotilanne vaihtelee myymälöittäin. Sen lisäksi etenkin Everlast Shopeissa on laajempi valikoima vaatteita kuin mitä nettikaupan valikoimassa on.
4. Miten voin tehdä lahjatilauksen, jonka maksan ja tuote toimitetaan eri osoitteeseen?
Kirjoita tilauksen tietoihin lisätietokenttään: "Lahjatilaus osoitteeseen:" sekä vastaanottajan nimi ja osoite.
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ole hyvä ja anna palautetta.
|